Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Var nyss på Resturang Chez Bruno

Av coolasteeee - 27 juni 2011 12:32

Hej alla bloggläsare! Jag var nyss inloggad på Panfu. Min Panda var lite hungrig så jag gick till Resturang Chez Bruno och beställde lite mat. Sen loggade jag ut, men ska nog logga in snart igen. Det  var en Panda som sökte tjej och då sa jag:

-Ja!

Men då kom en annan Panda som sa:

-Jag  vill bli ihop!

Så den pandan  valde den andra   Men jag  ville ändå inte ha någon kille i Panfu... Så det gjorde inget.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av coolasteeee - 1 juli 2011 13:44

Hej alla underbara bloggläsare! Nu har jag varit och ätit på Resturang "Chez Bruno" och efter det gick jag till skönhetssalongen och fixade lite snyggare kläder! Senare så gick jag till ponnyhagen och skaffade mig en egen ponny i ponnyspelet. Jag tog...

Av coolasteeee - 30 juni 2011 10:53

Det har varit inbrott i Slottet och när Kamaria, Nottan och Coolasteee kommer tillbaka så är allt i en enda stor röra. En av vakterna försökte få tag på tjuven men lyckades inte. Kamaria frågar om han är skadad. Här kommer fortsättningen:   -Nej,...

Av coolasteeee - 29 juni 2011 12:15

Kamaria hade aldrig nämnt någonting om ett Spökrum i Slottet. Hon försöker få oss att inte bli intresserade av det rummet. Men vi ger oss inte förens hon säger okej. Här kommer fortsättningen:   -Jo! Kom igen Kamaria. Vi kommer klara det. Hur ill...

Av coolasteeee - 29 juni 2011 12:12

Hej alla bloggläsare! Idag fick jag en mamma i Panfu som heter biffeen med litet b. Men hon heter bara biffeen i Panfu alltså. Sen så blev jag mamma till en Panda som hade tappat bort sin mamma i Panfu. Så jag sa: -Jag kan bli din mamma om du vill!...

Av coolasteeee - 28 juni 2011 11:15

Det var en gång en panda heter Coolasteee. När Coolasteee kom till Slottet så gick hon in i den och hamnade i Slottsgården! Hon hade aldrig varit i Slottet. När hon går närmare en dörr så ser hon en vakt som står framför dörren. Coolasteee kollade på...

Presentation


Här bloggar jag om Panfu. Välkommen till min Panfu-Blogg ♥♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards