Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Min Panfu-Berättelse Del 3

Av coolasteeee - 30 juni 2011 10:53

Det har varit inbrott i Slottet och när Kamaria, Nottan och Coolasteee kommer tillbaka så är allt i en enda stor röra. En av vakterna försökte få tag på tjuven men lyckades inte. Kamaria frågar om han är skadad. Här kommer fortsättningen:


-Nej, det är inte så illa! Säger vakten och reser sig från golvet.

-Nej! Utbrast Coolasteee och sprang fort fram till sin väska.

-Vad är det? Frågade Kamaria och gick långsamt fram till Coolasteee som stog helt förtvivlad borta vid sin säng där hennes väska låg.

Coolasteee tog fram en kamera som hon hade fått av Proffessor Bookworm.

-Vad är det där? Frågade vakten som av misstag hade råkat haft sönder den!

-Det är en kamera som jag fick första dagen i Panfu. Jag och Panfu-Max skulle till Bitterland och kolla hur pandorna där hade det. Jag och Max låtsades som att vi var Evrons slavar så vi tog mjöl och klädde ut oss. Jag fick kameran av Proffessor Bookworm för att kunna ta kort på pandorna där och sånt. Men ingen fara. Jag kan gå till Proffessor Bookworm och fråga om han kan laga den! Säger Coolasteee.

Nottan kollade på vakten som gick långsamt ut ur deras rum.

-Han skämdes nog! Sa Nottan i en menning utan några uppehåll.

-Nottan följer du med mig till Proffessor Bookworm imorgon? Jag ska be om att få laga kameran. Sa Coolasteee.

-Okeej! Sa Nottan och kollade glatt på Coolasteee som om hon hade sagt något jätteroligt.

Nästa dag gick Nottan och Coolasteee till Proffessor Bookworm.

-Hej Proffessor Bookworm! Sa Coolasteee.

-Nämen hej Coolasteee. Kommer du idag? Säger Proffessor Bookworm.

-Ja, jag har problem med en sak! Säger Coolasteee.

-Jaså. Vad är det som har hänt? Säger Bookworm och kollar på Coolasteee.

-Min kamera jag och Max fick har gått sönder. En vakt råkade paja den när han fösökte fånga in en tjuv. Jag undrar om du kan laga den! Säger Coolasteee.

-Men det är ju självklart att jag kan, kom och hämta den imorgon. Då är den klar! Sa Bookworm.


Fortsättning följer...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av coolasteeee - 1 juli 2011 13:44

Hej alla underbara bloggläsare! Nu har jag varit och ätit på Resturang "Chez Bruno" och efter det gick jag till skönhetssalongen och fixade lite snyggare kläder! Senare så gick jag till ponnyhagen och skaffade mig en egen ponny i ponnyspelet. Jag tog...

Av coolasteeee - 29 juni 2011 12:15

Kamaria hade aldrig nämnt någonting om ett Spökrum i Slottet. Hon försöker få oss att inte bli intresserade av det rummet. Men vi ger oss inte förens hon säger okej. Här kommer fortsättningen:   -Jo! Kom igen Kamaria. Vi kommer klara det. Hur ill...

Av coolasteeee - 29 juni 2011 12:12

Hej alla bloggläsare! Idag fick jag en mamma i Panfu som heter biffeen med litet b. Men hon heter bara biffeen i Panfu alltså. Sen så blev jag mamma till en Panda som hade tappat bort sin mamma i Panfu. Så jag sa: -Jag kan bli din mamma om du vill!...

Av coolasteeee - 28 juni 2011 11:15

Det var en gång en panda heter Coolasteee. När Coolasteee kom till Slottet så gick hon in i den och hamnade i Slottsgården! Hon hade aldrig varit i Slottet. När hon går närmare en dörr så ser hon en vakt som står framför dörren. Coolasteee kollade på...

Av coolasteeee - 28 juni 2011 11:07

Hej alla bloggläsare! Idag när jag var inloggad på Panfu så fick jag min Frack så att jag kom in i Balsalen och Lobbyn. När jag kom in i Balsalen så fick jag en Panda-Kille som pratar Engelska. Men jag sa på Engelska: -I can not talk English! But l...

Presentation


Här bloggar jag om Panfu. Välkommen till min Panfu-Blogg ♥♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards