Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

Min Panfu-Berättelse Del 2

Av coolasteeee - 29 juni 2011 12:15

Kamaria hade aldrig nämnt någonting om ett Spökrum i Slottet. Hon försöker få oss att inte bli intresserade av det rummet. Men vi ger oss inte förens hon säger okej. Här kommer fortsättningen:


-Jo! Kom igen Kamaria. Vi kommer klara det. Hur illa kan det vara? Sa Coolasteee och kollade konstigt på Kamaria.

-Ni kommer få putsa en massa skelett om ni vill göra det här. Ni kommer få se Spöken och allt som finns som är otäckt här i Panfu! Sa Kamaria och kollade irriterande på dom.

-Men snälla Kamaria. Kan vi inte bara få se in i rummet? Sa Nottan och gick bort till en dörr.

Kamaria suckade och sa:

-Okej då! Men bara titta!

-Jaaa! Sa Coolasteee och Nottan samtidigt.

Kamaria gick först bort mot en lång korridor som var så lång att Nottan fick ont i sitt lilla Pandaben. Hon orkade inte längre.

-Hjälp, vänta! Sa Nottan samtidigt som hon nästan ramlade framåt.

-Ska jag bära dig? Sa Coolasteee och kollade på Nottan.

Coolasteee gick fram till Nottan och bärde henne i famnen. Coolasteee hörde på Nottans andetag att hon lät rädd. Men Nottan sa ingenting!

-Kamaria! Sa Nottan som låg i Coolasteees famn.

-Ja? Sa Kamaria och kollade förvånat på Coolasteee och Nottan som var tätt intill varandra.

-Kan vi inte städa någon annan dag? Jag är jättetrött! Sa Nottan.

-Okej, då! Sa Kamaria.

Dom gick tillbaka till sina rum och såg att en vakt hade varit där inne.

-DET HAR VARIT ETT INBROTT! Sa vakten samtidigt som han reste sig upp från golvet.

-Är du skadad? Sa Kamaria, Nottan och Coolasteee samtidigt!


Fortsättning följer...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av coolasteeee - 1 juli 2011 13:44

Hej alla underbara bloggläsare! Nu har jag varit och ätit på Resturang "Chez Bruno" och efter det gick jag till skönhetssalongen och fixade lite snyggare kläder! Senare så gick jag till ponnyhagen och skaffade mig en egen ponny i ponnyspelet. Jag tog...

Av coolasteeee - 30 juni 2011 10:53

Det har varit inbrott i Slottet och när Kamaria, Nottan och Coolasteee kommer tillbaka så är allt i en enda stor röra. En av vakterna försökte få tag på tjuven men lyckades inte. Kamaria frågar om han är skadad. Här kommer fortsättningen:   -Nej,...

Av coolasteeee - 29 juni 2011 12:12

Hej alla bloggläsare! Idag fick jag en mamma i Panfu som heter biffeen med litet b. Men hon heter bara biffeen i Panfu alltså. Sen så blev jag mamma till en Panda som hade tappat bort sin mamma i Panfu. Så jag sa: -Jag kan bli din mamma om du vill!...

Av coolasteeee - 28 juni 2011 11:15

Det var en gång en panda heter Coolasteee. När Coolasteee kom till Slottet så gick hon in i den och hamnade i Slottsgården! Hon hade aldrig varit i Slottet. När hon går närmare en dörr så ser hon en vakt som står framför dörren. Coolasteee kollade på...

Av coolasteeee - 28 juni 2011 11:07

Hej alla bloggläsare! Idag när jag var inloggad på Panfu så fick jag min Frack så att jag kom in i Balsalen och Lobbyn. När jag kom in i Balsalen så fick jag en Panda-Kille som pratar Engelska. Men jag sa på Engelska: -I can not talk English! But l...

Presentation


Här bloggar jag om Panfu. Välkommen till min Panfu-Blogg ♥♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards